Hej




Hej allesammans, har precis vakant, har sovit hos Johan trevligt trevlig (:
Ska väl gå hem frammåt dan för Jesper kommer, men han ska repa med Mattis och Dennis.
Jag ska plugga som en liten Jude till mitt engelska prov och sedan har jag rätt mycket att göra med min religons uppgift, men det klarar jag nog bra förhoppningsvis.
Har rätt mycket att göra i skolan nu.

  • Engelskaprov
  • Religions arbete
  • Göra gympan
  • Göra klart om konstnärer
  • och göra klart våran film
Så fan jag har mycket att stå i, sedan ska jag och Johan nog till Ullared på söndag bara för att
det är en kul grej liksom, hatar dock ullared men men.
Jag fyller år snart och jag vill ha många fina presenter, Har ju gjort en fin önskelista till mina kompisar så dem vet vad jag vill ha! Mohahah (:
Nu sitter jag hemma och jesper har nyss övningskört hit. Men nu ska han ner och repa och min klänning kom idag från Nelly.se :D åå lycklig som fan.

Klicka på bilderna för att få dem större.

Kommentarer

Populära inlägg