Haha och där kom bilden in. Jag skriver igentligen för den 12 just nu.
Vi hade avslutning på skolan vi var först på Garvaren sedan till skolan
för fika. Det va trevligt.

Vill säga tack för 9 år med vissa och 3 år med andra. Det har varit helt fantastiskt
att få gå med er, ni har varit den bästa klassen ever även om vi inte alltid
har kommit överräns. Jag hoppas det går bra för er i respektive val som ni har gjort.
och att ni får många nya vänner men att vi så klart ses igen :) vissa kommer jag nog
åka bussen med vissa träffar jag nog av slumpen. Det känns helt sjukt att vi nu går skillda vägar. tack för allt, älskar er <3

Efter förfest hemma hos mig drog vi upp på ängen för att festa vidare, gud vad skoj.
Fulla och glada, vissa lite för fulla men vi hade kul ändå.

Puss

Kommentarer

Populära inlägg