Hej idag har vi varit på en resa till bron vid Kwai det var rätt trist faktiskt.

Vi gick upp halv 6 på morgonen så jag var lagom trött sedan var det 40 minuters buss färd till en större turist buss som tog 2 timmar.
Vi var på ett museum och bron samt kyrkogård där alla som dött under kriget och bygget fanns och det var det tråkigaste utav de alla, sedan skulle vi till bron, det var väl rätt intressant, ska ju skriva om den på ett arbete.
Efter det skulle vi åka tåget som gick över bron för det fanns ju fortfarande och jag höll på att dö innan man kom dit för det var sådan höga höjder man var på ibland när den åkte över vatten och sådant, jag trodde fan den skulle tippa.
Efter allt detta tråkiga var det lunch på ett rätt fint hotell och sedan bar det av hemåt, så nu har vi varit nere och badat lite i den fjuttiga polen och jag har precis duschat och klätt på mig för vi ska ner till restaurangen och småäta lite och tala om vad vi ska göra imorgon.
Dess vidare mår jag mycket bättre nu än dem första dagarna.

Puss.

Kommentarer

Populära inlägg