Hej, våran resa har nu börjat och jag sitter på tåget till köpenhamn. Jag har jävulskt ont i ryggen efter allt snesittande
L obekväma stolar som fan. Vi är framme i köpenhamn snart och mamma sitter och tar fula kort på mig och simon, medtanke på att jag åker i ballerina skor är dem dyngsura och mina fötter fryser tårna av sig.

Har druckigt 4 koppar kaffe och en light cola är lite halvhungrig men det får vänta tills vi kommer på flyget.

Nu är vi framme i köpenhamn och jag skriver mer senare.

14;31

Hej klockan är 23.12 Simon och jag fick precis 2 trisslåtter var känns nice (: hoppas jag vinner :D

Vi sitter på Thaiair just nu och ska snart få mat, jag va jätte ledsen innan pga att jag fick typ tarmvred för att jag inte ätit något och nu har jag så ont att jag inte vill äta alls!
Har varit en rätt jobbig dag idag innan, vill bara sova och komma fram.
ÅÅ vann inget på mina lotter
L skit lotter! Simon är cp i huvudet och cpar totalt det har han gjort hela resan!
kuksimon :O

Puss

Kommentarer

Populära inlägg